Mart 29, 2009

bands i play for.

*MetamorfizmA*
grubun kurucularındanım zaten. tarzımız alternatif/anadolu rock. bestelerimiz de var. ileride birşeyler yapmayı planlıyoruz açıkçası. konserler verdik bayaa bi.

*Sessiz*
Ezgi,Güney ve benim ortak projemiz. çok sağlam bir grup olacağına inanıyoruz. birkaç prova yaptık şimdiye dek. bir problem yok şimdiye kadar. Öss sonrası bomba gibi gelip, bir kaç yıl içinde piyasaya oynamayı düşünüyoruz. İnşallah diyelim.

**M.İ.S.*
Eski Adıyla JagerMäister olan, Metallica tribute grubu. 1 konser verdim şimdiye dek bu grupla. çalmaktan zevk alıyorum açıkçası.

*MetanaL*
avcıların ve taksimde tanınan bir thrash metal grubu. daha yeni dahil oldum gruba. şimdilik sadece çalıncak şarkıları çıkarma çabasındayım. ama öss,ders vs şeylerden vaktim olmadığı için, ancak metrobüste gidip gelirken dinleyebiliyorum şarkıları. Öss sonrası bomba etkisi yaratacak gruplardan.

*Birth Of Grief*
uzun süreli bir doom metal projesi. şuan askıda denebilir. ama klavyeci yavuzun okulu bitince, çalışmalar hızla başlayacak, ki zaten birçok beste yapılmış olacak. direk beste grubu tabi bu. Direk piyasaya oynancak. ama türkiye değil, dünya piyasasına.

*İsimsiz Grup*
mehmet abimiz var bitane. iyi bir müzisyen. tanıdığı çok. öyle ki, piyasaya çıkması için, gerekli olan tek şey grup kurması. geçen geldi dedi ki, "önümüzdeki sene bu zamanlar piyasada olacağım. ve tarzım her ne olursa olsun, davulcum sen olacaksın. hiçbir bahane istemiyorum".
bunun üzerine sevindim ve "sen öyle diyorsan öyledir abi" dedim.

**artık müzikte başarılı olabilirm heralde birkaç yıl içinde.

2 yorum: