Şubat 22, 2009

she's gone.


70s 80s hard rock'a acayip sardım şu dünkü konserden sonra..
hele şu steelheart'ın she's gone şarkısı...
aman allahım ya böyle bir şarkı olamaz.
16 yıl önce böyle bir şarkı yapmak..
nasıl bir ilham nasıl bir profesyonelliktir anlamadım ki ben.
mutlaka dinlenemeniz lazım mutlaka.
şarkı piyano ile başlıyor.
sonra inanılmaz melankolik bir gitar solo var.
sonra "she's goone" diye söze giriyor.
"ooh lady, can you forgive me?" yerinde tüyleriniz diken diken oluyor.
bir de şu ilk baştaki gitar solonun sonunuda, nota 4 mezur inceliyor.
yani :
1.mezur : ince
2.mezur: daha ince
3.mezur: çok ince
4.mezur: en ince
gibi..
işte o gitarın notasının incelmesini, şarkının ilerlerinde vokal abimiz, sesiyle yapıor.
üstelik normal söylediği ses ince ve onu 4 kere daha inceleştiriyor.
tam bir 80s şarkısı yani.
inanılmaz.
duygularımı anlatamıyorum.

3 yorum:

  1. başlığı görür görmez cevap veresim geldi "don't worry she'll be back soon.."

    YanıtlaSil
  2. yarın dinletecem büş.süper bi şarkı.

    YanıtlaSil
  3. Cidden süper bi şarkı ya...
    Kesinlikle tavsiye ediyorum =)

    YanıtlaSil