Şubat 27, 2009

rüya.

geçenlerde didem, haziran ayında ailesinin düğün fln için istanbul dışına gideceğini söledi.
bu bende nasıl bir bilinçaltı yaratmış bilmem, bir rüya gördümki sormayın.
ayrıca olmasını istediğim bazı şeylerde oluyordu rüyada.
anlatayım :


didemlerin evi 1 hafta boş. sınıfça kampa gitmişiz.
össye az bir zaman var.
10 gün kadar.
sabah kalkıyoruz.ders çalışmaya başlıyoruz.
herkes onlarca film getirmiş.
dersten sonra film seyrediyoruz.
ama nedense hiç yemek yemiyoruz.
sonra ben sigarayı dideme uzatıp alışılagelmiş hareketi yaparak "asıl be oğlum bir kereden bişey olmaz" diyorum.
didem "s*kerim lan" deyip elimden alıyor sigarayı. (mission 1 completed)
bunun üzerine dilşad "*mına koyim didem neden içiyosun" (mission 2 completed) "ver bana şunu" diyor. (mission 3 completed)
bir anda başka bir güne geçiyoruz ve beyzayla didem, didemin odasından çıkıyorlar.
beyza gelip "gözlerinizi kapatın" diyor.
gözlerimizi bir açıyoruz, didem gelmiş recep ivedik makyajıyla ve sevmediği bir şahsın,40 yıllık takipçisi gibi taklidini yapıyor. (mission 4 completed).
bunun üzerine dilşad "s*ktir yaa" diyerek gülmeye başlıyor (mission 5 completed *2nd times*)
sonra bianda sapıttığımız bir an, gökay lamb of god eşliğinde çılgınlar gibi headbang yapıyor (mission 6 completed)
büş, çılgınlar gibi brutal yapıyor, hatta scream denemelerine başlıyor (mission 7 completed)
büşra sadece dalga geçelim diye şarkılar söylüyor ve bol detoneli şarkılarla neşemize neşe katıyor (mission 8 completed)
ekmek alcam die dışarı çıkan beyza güzideyle beraber geliyor (mission 9 completed).

asıl bomba

sanırım rüyanın 7. yani son saniyesi :

kapı çalıyor.
hayırdır inşallah diyerek kapıyı açıyoruz.
necmettin hoca,yeşim hoca,murat hoca,gülay hoca,turgay hoca ve ali hoca ellerindeki poşetleri bize atarak "bırakın öss'yi bu gece eğlencez" diyerek içeri dalıyorlar. poşetlerde ise, maximum derecede alkol ve benim için alınmış kutu kutu cappy kayısı var xD

işte böyle xD
bu kadar şey 7 saniyede nasıl olur diye sormayın.
bende anlam veremedim.
ama uyanıpta yüzümü yıkamaya gittiğimde suratımdaki aptal gülümsemeyi görmeliydiniz xD

eminim görceksiniz xD

5 yorum:

  1. ohaa inanamıorm sercan bunların hepsiiini gördün müüüü cidden xD

    YanıtlaSil
  2. vallahi gördüm dilşad :D

    YanıtlaSil
  3. eheh harikuladeymiş xD
    keşke olsa böyle şeyler ama ouff..
    deliricem burda sercan ders çalışmak istemiorum ağlıycam şimdi iyice sinirlerim bozuldu yardım edin bana ulan..

    YanıtlaSil
  4. ederiz büş ayıpsın ya.
    aslında değişik bir rüya imkansız değil.
    dimi dilşad? xD

    YanıtlaSil