Şubat 09, 2009

okulun ilk günü.

sıradan bir okul günü işte.
okula gittiğim için heyecan vs. yoktu.
12 yıldır gittiğim için olabilir sanırım.
hatta almancacı ders bile işledi.yuh ya.
diğer dersler test çözdük öle kendi halimizde.
zaten eve geldiğimde pestil gibi oluyorum.
össyi en çok bu yorgunluk etkilicek.
1 saat kalkamıyorum yerimden.
malum yolum uzun. bilen bilir.
avcılardan şehremini, şehreminiden avcılar.
çekilcek işkence değil.
bitsede gitsem artık istanbuldan.
sırf istanbuldan gitmeyi kafaya koyduğum için,15 tatilde çok çalıştım.
bugün çözdüğüm sorularla da istikrarımı sürdürüyorum.
beyza yeni bir set getirecekmiş.
bu kitaplar fazla dayanmıcak zaten.
güzel olcak bu.

ayrıca "partini iptal etme" konulu telefonlar geliyor durmadan.
kutlamicam. boşuna arıyorlar.

okula dair farkettiğim tek şey çevremdeki insanları özlediğim oldu.
ama artık alışmalıyım.
3 ay gibi bir süre kaldı önümüzde.
ondan sonra canım istediğinde göremicem sonuçta.
uzaklarda olcam inşallah.

ayrıca hiç keyfim yok.
sebebini de bilmiyorum gereksiz.
hala yorgunum aslında.
yatsam iyi olcak.
yatayım o zaman.

1 yorum: