Şubat 27, 2009

okul blogu.

şuanda okuldayız.
bilirsiniz kapımız bozuk.takılıyor bazen.dilşad tam hayatımızdaki monotonluktan bahsederken (test,müzik,ders vs.)
o zaman kendimizi içeri kapatırız dedim ve kapıyı kapadık beyzayla.
sonra baya bi uğraştık açamadık.
sonra hoca geldi oda baya çaba sarfetti ama nafile :)
içerideki ortamı görmeniz lazımdı ama.
mükemmeldi.
sonrasında behlül abi geldi.uğraştı,açamadı.
sonra sınıfımızda 3 kapı olduğunu öğrendik ama behlül abi ikincisini de açamadı.
ardından diğer kapının kilidi için tel toka istedim.
o sırada biri "kapılarımızı harcamaa" diye haykırdı.
komikti xD
sonra 2 nolu kapımızı açtık.
aslında herşey planlıydı xD
yok yok aslında planlı olan içerde kalmamızdı.
gerisi doğaçlama oldu.
ilk kez de okulda blog yazdım.
garip bi his.

ayrıca az önce düm tek tek dansı yapan siyahi bir arkadaş vidyosu izledik facebookta.
kabus gibi ya
iğrenç.
adam asena gibi.
anaaam zil çaldı xD
ama daha 2 ders var off xD
son ders şiirimi vercem hocaya.
herkes beğendi sevindim.
erdem dediydi gülay hoca mükemmeliyetçidir zorlayabilir falan diye.
ama böyle kafiyeye heceye falan bişey derse "hocam ben serbest şiir yazıyorum, olmaması doğal" diyerek yırtmayı planlıyorum.

bakacaz.

1 yorum:

  1. =) monotonluk?
    bayaaa bi değişiklik olmuş harbiden =)

    YanıtlaSil