Şubat 25, 2009

Oberschülerin, ach Oberschülerin.

Es gibt eine Oberschülerin, ach Oberschülerin
(Liseli vardı ya, ah o liseli)

Mit sehr kurz schoß und schmal Kleidung
(Kısacık etekli, dar elbiseli)
Es gibt eine Oberschülerin, ach Oberschülerin
(Liseli vardı ya, ah o liseli)

Sie ist die nettesten und die hübschsten.
(Lisenin en şirin,o en güzeli)


Mädchen mädchen komme ich
(Kızlar Kızlar gelem mi)
Küsse ich ihre Wange
(Yanağınızdan Öpem mi)
Wann du bist in ihren Muttersbrust
(Siz annenizin kucağında)
Töte ich weil es ist kalt!
(Ben Soğuktan Ölem mi)

veee büyük bombaaaaa xD

Hänge ich meine Liebe an meinen Arm
(Sevgilimi koluma takarım)
Mache ich 3-5 touren in Bebek
(Bebekte 3-5 tur atarım)
Sein nicht, gehe ich also ins Kino
(Olmadı birde sinema yaparım)
Sieh mal, bin ich so vergesslich
(Gördüğün gibi çok unutkanım)

thnx to gökäy

2 yorum:

  1. **DÜZELTME**

    Es gibt eine Oberschülerin, ach Oberschülerin
    (Liseli vardı ya, ah o liseli)
    Mit sehr kurz schoß und schmal *Kleid*
    (Kısacık etekli, dar elbiseli)
    Es gibt eine Oberschülerin, ach Oberschülerin
    (Liseli vardı ya, ah o liseli)
    Sie ist die nettesten und die hübschsten.
    (Lisenin en şirin,o en güzeli)

    Mädchen mädchen komme ich
    (Kızlar Kızlar gelem mi)
    Küsse ich ihre Wange
    (Yanağınızdan Öpem mi)
    Wann du bist in ihren Muttersbrust
    (Siz annenizin kucağında)
    Töte ich weil *es kalt ist*!
    (Ben Soğuktan Ölem mi)

    veee büyük bombaaaaa xD

    Hänge ich meine Liebe an meinen Arm
    (Sevgilimi koluma takarım)
    Mache ich 3-5 touren in Bebek
    (Bebekte 3-5 tur atarım)
    *den das nicht geht*, gehe ich also ins Kino
    (Olmadı birde sinema yaparım)
    Sieh mal, bin ich so vergesslich
    (Gördüğün gibi çok unutkanım)

    YanıtlaSil