Şubat 17, 2009

miklagård.

miklagård ne demek hep merak ederdim. birde asgård.
oturup araştırdım.
miklagård, vikinglerin istanbul'a verdikleri isimmiş.
meğerse,istanbul; herkeste olduğu gibi, vikiniglerde de tutkuyla sahip olmak istenen bir şehirmiş.
şimdi düşünüyorumda, bizim yaşadığımız yer, aslında dünyadaki diğer insanlar için sadece bir rüya.
bizansından, vikinglerine kadar.
hey gidi islambol, hey gibi konstantinapolis...
ama eminim ki onlarda burda yaşasalar bu kadar tutkulu olmazlardı.
tamam istanbul güzel bir şehir tabii ki..
eşi benzeri çok az.
ama bir yere kadar.
neyse.

amon amarth şarkılarında da sürekli geçerdi miklagård ve asgård kelimeleri.
asgård ise tanrıların evi anlamına geliyormuş.

ayrıca bir not daha.
amon amarth, son albümündeki varyags of miklagård şarkısını, ilk defa 6 aralık 2008'deki istanbul konserinde çalmış.

ve sevgili vokal johan hegg, "We didn't play this song, it is for Miklagåååååååård" diye bağırmış ve bu şarkının ilk canlı performansı, istanbul parkorman'da kayıtlara geçmiş.

herkes sever ben sıkılırım.
sevinsem mi üzülsem mi?

bilemedim.

sonraki blog'da şarkının sözlerini paylaşacağım hemen.

1 yorum:

  1. üzül bence.. ben olsam üzülürdüm böyle bi durum karşısında xD

    YanıtlaSil