Şubat 01, 2009

mesut ♥ nergis

evet bugün çıktım evden provaya gitmek üzere. bugünün asıl konusu provaya gelen kişi olan "nergis"ti. mesutumun bi süredir konuştuğu ve hoşlandığı, hatta sevdiği kız.

provadan sonra bir cafe ye gittik. sonra biz salihle bize geldik fb maçını izlemeye.
amcam da gelmişti. babam,amcam,yaşar amca,ben ve salih izledik maçı. küfür kıyamet tabi. amcamın alex'i beğenmemesinden doğan tartışmalar falan. maç bitti 1-1. sonra babamla tartıştık önemsiz bi konudan. baya bi sinirlendim ama bağırdım çağırdım çıktım gittim fln. sonra geldim tabi. konuşmuyoruz gene. hayırlısı.

acayip sinirliydim aslında taaki mesutun nergise çıkma teklifi ettiğini, ve nergisin de kabul ettiğine duyana kadar. yavrum yaa inşallah mutlu olurlar çok. grupta bi benle salih kaldık sap.

mesutta diyoki: " lan sana da bulalım birisini, salih sap kalsın aq" diye. dedim "olum bnm tek aşkım öss ve yds. ikisiylede sevişiyoruz. başkası olursa kafamı toparlayamam fln.

buarada öss demişken. kesin kararımı verdim. kaç puan yaparsam yapayım, istanbulda okumicam. neresi olursa gidicem. çnkü bazı şeylerden sıkıldığıma karar verdim. biraz değişiklik istiyorum. ve bu değişiklik için en büyük fırsat öss. düşünsene uzaklardasın, kendi evin, kendin yaşıyorsun. mükemmel bir şey. zor olsa bile. ayrıca bazı fedakarlıklar gerektiren birşey. ama o kadar sıkıldımki; tüm fedakarlıkları yapmaya şimdiden hazırım. hatta bir arkadaşımla aynı eve yerleşmek için, aynı yerleri tutturmak için planlar bile yaptık. biraz erken olsa da... katü meselesi de hala aklımda tabi. artık bakıcaz ve görücez. kesin olarak bildiğim tek şeyi üzülerek söylüyorum ki "seneye burada olmayacağım arkadaşlarım"

sonuç olarak : mesut ♥ nergis

mutlu olun.

3 yorum:

  1. eyv. yavrum :D

    YanıtlaSil
  2. o zaman ben bu yoruma hayırlı olsun diyerek başlarım xD
    ayrıca bi benle salih kaldık sap diyosun da zaten grupta dört kişi değil misiniz xD
    %50 işte xD
    gayet orantılı bi dağılım olmuş..
    ayriyetten öss diyosun yds diyosun cevaben ders çalış diyorum sercan..
    katü'de öyle hemen kazanılmıyo..
    şu saatte vu kadar mantıklı konuştuktan sonra daha fazla sinir bozucu olmamak adına gidiyorum xD

    YanıtlaSil
  3. hayırlı uğurlu olsun mesutla nergise :) allah tamamını erdirsin xD

    YanıtlaSil