Şubat 17, 2009

korkunç sercan :-o

resmen günlerdir net başına geçemiyorum test çözmekten.
iyice girdim anlayacağınız öss moduna.
günlerim test çözmekle geçiyor adeta.
okula gelirsek değişik birşey yok. ders ders ve ders işte.
bugün bide okuldan geldim o yorgunlukla jägermeister'ın provasına gittim. ilk provadan 6 şarkının 4 tanesini çıkardık.
ama harbi zevk aldım.metallica çalmayı özlemişim adeta. creeping death, seek and destroy, fade to black ve enter sandman tamamlandı gibi.
master of puppets ve harvester of sorrow'da ufak pürüzler var. sonraki provada onlar da hallolur.
bide gökay'ın bazı şarkılarda sesi çatladı biraz.onun dışında güzeldi herşey.

beni şaşırtan bişe oldu bugün provadan sonra.
bi arkadaşla aramızda geçen diyaloğu yazayım.

+sercan, ne grubu bu?
-ya işte metallica cover grubu.
+hayırdır?
-ya paslanmamak için.
+hani benim olacaktın sadece?
-ya amaan çalcaz işte senle de.
+bağırma banaaa.bişe diyim mi?
-de.
+çok korktum.
-hıı?
+sen çalarken çok korktum.
-neyden korktun be.
+senden.
-oha neden ki?
+ilk defa seni metal çalarken gördüm bu kadar tutkulu.
-yavrum manyakmısın git işine kızım ya.
+ya bak vallaa.
-neyimden korktun bee.
+ya böle nası anlatiyim gözlerin pörtlemişti, dişlerini sıkıodun,terlemiştin,kırmızıydın. bi an kendimi zillerin yerine koydum, sonra düşündümkii...
-şşşş tamam.
+sonra dedim ben ziller olsam napardım acaba. hele creeping death'te..off ne biçim çaldın yaa.
-tamam lan kendimden iğrendirme.
+ama iyi çaldın.
-hee terli terli ıslak böle çok seksi dimi.
+he?
-yok bişe yok.
+ya ne dedin.
-tmm sus sigara ver.
+offf...
...

ya bloguma yorum yapan arkadaşlar size sesleniorum.sizde illaki gördünüz beni davul çalarken.
hiç korktuğunuz oldu mu?
bu nasıl bir saçmalıktır.

duyun sesimi ya.
korkunç bi insan mıyım ben :(

buarada öss ve yds için 50 tl yi bayıldık bankaya.
ya şaka maka resmen 17 hafta kaldı sınava.
hani bildiğin öss insanıyız bildiğin giricez sınava.
amaan stres yok hayırlısı neyse o olur.
ama genede:
bekle beni eskişehiiirrrr (A)

bekle.

2 yorum:

  1. açıkçası şimdiye kadar hiç korkmadım ben ama ne çaldığına göre değişir sercan çok kesin konuşmamak gerek xD
    ayrıca hani katüydü ne ara eskişehir oldu??
    hızına yetişilmiyo valla xD xD

    YanıtlaSil
  2. ya aslına bakarsan, istanbul dışında her hangi biryerrr bekle beniii desem daha doğru olur.

    YanıtlaSil