Şubat 12, 2009

kafasal yorgunluk.

dün resmen internete giremedim.
malumunuz öss ve yds için kasmalara başladım.
zaten o kadar yoldan sonra fiziksel olarak yorgun oluyordum.
şimdi birde buna kafa yorgunluğu eklendi.
malumunuz dün pc'ye yanaşamadım bile.
bir ara açtım.ama halamlar gelince kapadım tabi.

bugün sipariş ettiğim sosyal bilimler bölüm1 konu anlatımlı test kitabım geldi.
biryerden başlamak lazım.
öncelikli olarak ingilizceye ağırlık verdim zaten.
puanı düşük diye almanca öğretmenliğiyle yetinmemeye karar verdim.
neden ingilizce olmasın ki?
salak mıyım ben?
çalışınca yapamıcak mıyım?
tabii ki yapıcam.
yani anlayacağınız hedef yükselttim.

doğrusunu söylemek gerekirse, bu kasma olayları yeni başladığı için, biraz zorlanıyorum. başım ağrıyor fazlasıyla. eve gelince pestil gibi oluyorum. ama durmak yok yola devam yani xD

ama geleceğim için birşeyler yapmak -zor da olsa- hoşuma gitmiyor değil.
ayrıca yeşim hocayı çok seviyorum.
necmettin hocayı da.

bugün muhterem ders kitabımız upstream upper intermediate'ı bitirdik. ama çok koyan birşey vardı. şöyle ki; kitap bittiğinde herkes kitapları havaya kaldırdı "bittii iştee" "nefret ediyoruz sendeeen" tarzı ifadelerle. ama bendeniz sercan, kitabı ilk dönem sonlarında kaybettiğim için bu sevince ortak olamadım. sonra direk kitap bitirme geyiğini yaptık : "hocaaam kitap bitirme partisi yapalııııımmm!!"

bunun üzerine necmettin hocacığıımız bize çikolata getirdi. kutunun içinde renk renk paketlerde çikolatalar vardı. daha önce deneyen arkadaşlar, bir çeşidin acı olduğunu söyledi ve onu almamak için, çaba sarfettik. kahvelisi mükemmeldi. burdan necmettin hocaya teşekkür ediyorum tekrardan. umarım görür.

dün yaşadığım bir diyalog geldi aklıma. komik. kantindeydik. yiyecek birşeyler aldım. arka taraflara oturmaya gidiyorum. sol tarafımda masa da burcu var. 12 FenC sınıfındaki. büyük ihtimalle yasemini bekliyordu. kantinde tabiiki gürültü kıyamet. sesler duyulmuo. burcuda nasıl bir bilinçaltı varsa artık :

+afiyet olsun burcu!
-iyiyim sercan sen nasılsın?

basmakalıp diyaloglardan bir alıntı gibi oldu xD

bunun üzerine bugün burcu bana "afiyet olsun" dedi. karşılık olarak "iyiyim sen nasılsın" diyerek kendi çapımda bir misilleme yaptım.

ayrıca bugün üst kata o kadar çok çıktımki, belki kilo bilem vermişimdir.
yıllığımızın da "şaka sayfası" tamamlandı bugün. sınav tarihleri de geldi ayrıca.
slovakya da olduğumuz günlerde almanca ve din sınavları var.
inşallah onları slovakya'ya gitmeden önce olabiliriz.

gene necmettin hoca sağolsun, dönüşte havaalanında, vergisiz alışveriş yerinden, karton sigara, alkol(beni ilgilendirmez) ve saat gibi eşyaları ucuz fiyatlara alabileceğimizi söyledi.

çok güzel olcak slovakya turumuz.
ayrıca YDA halkı olarak, ilk yurtdışı seyahatimizi hep birlikte yapmış olacağız.
ve bu da YDA'nın köklerini sağlamlaştıracak küçük bir etken olacak.

ben biliyorum hiç kopmicaz.
çok seviyorum sizi.

yerim.

6 yorum:

  1. ne kdr optimistic bi havada olmuş bu yazı. hatta her an yazında her şey çok güzel olacak nidaları bekledim :) bu kdr umutlu ve mutlu olmana sevindim. ayrıca bende seni yiriiiim xD

    YanıtlaSil
  2. şu ydnin dışardan görünümünü anlatayım ben size,siz içerdesiniz ya=)
    Devamlı bi kadeh kaldırıp 'şerefee!' der gibi bi hava var sınıfınızda be.
    -Slovakyaya gidiyorum var mı istediğin bişey?
    -hoca,oranın nesi meşhur?
    -cahil herif!

    veya

    -abi ülker acayip çikolata yapmış,süper.
    -He bende yunanistandan getirdim,likörlü,süper
    -iyidir iyi.

    veya

    -bu kitabıda bitirdik,sıradakiiii!

    gibi ifadelerin yaşandığı izlenimi var dışardan.
    dışarısı benim tabi=)
    benim dışımda kimse böyle görmeyebilir tabi.

    -bi yorum daha yaptık, şerefee!

    YanıtlaSil
  3. şerefe erdem xD
    şerefe bünyamin xD

    YanıtlaSil
  4. amin xD
    biraz geç görmüşüm yazıyı yeni nasiiib oldu yorum yapmak xD
    heryeri fethedicez..
    önce slovakya sonra başka yerler.. xD
    ve evet tanrı necmettin hocayı başımızdan eksik etmesin xD
    ohh

    YanıtlaSil