Şubat 27, 2009

gençlik nereye?

bugün metrobüste beni çileden çıkaran bi olay yaşandı.
çok sayıda boşyer vardı metrobüste.
teyze bindi, ve önümde tekli koltukta oturan çocuğa "yavrum ben ters oturamıyorum, sen şu karşıya geçsen ben otursam oraya" diye gayet tatlı bir dille rica etti.
çocuk "banane birsürü yer var git arkalara bak" dedi.

bunun üzerine "amına koyim senin" diyerek kalktım ve teyzeye yerimi verip gidip çocuğun karşısına oturdum.

sen bana mı dedin onu diye sordu. evet sana dedim diye cevap verdim.
neden dedi. kes sesini dedim.

sonra durakta tam bişey dicekti.
siktir git lan in aşağı dedim. inmemeye direnince, kalktım kolundan tuttum ayağa kaldırıp kapıya doğru yolladım ve indi.

çok sinirlendim çok.

terbiyesiz.

7 yorum:

  1. iyi yapmışsın sercan (Y)

    YanıtlaSil
  2. ilk defa birine küfür edip biyerden kovmakla gurur duyuom.
    siktimin saygısızı.

    YanıtlaSil
  3. yani tamam oun ki mallıkmış da yapmasaymışsın keşke öyle..
    sonuçta terbiyesizlik de onun terbiyesizliği ayıpla tamam da metrobüsten atmak.. fazla gibi olmuş sanki..

    YanıtlaSil
  4. metrobüsten atmamak halinde olacak şey daha kötüydü.

    hani böle gıcık çocuk profili vardır ya böle.
    dövülesi çocuk.
    işte atmasam dövcektim.
    daha iyi oldu.

    YanıtlaSil
  5. ne salakmış yaa.. sanırım bu da sana yazdığım ilk türkçe yorum xD

    YanıtlaSil
  6. arkadaşım her yorumunu farklı nickle ve farklı dilde yapmazmısın.

    YanıtlaSil
  7. bence eyleme geçmeliydin =))

    YanıtlaSil