Şubat 13, 2009

erken doğum günü.

bugün kelimelerle anlatamayacağım bir gün geçirdim.
çözdüğüm 110 ingilizce sorusu hariç tabi.

yarın doğum günüm. sınıftakiler dersaneleri sebebiyle, yapacağım kutlamaya gelemeyeceklerdi.
o yüzden bugün benim için pasta börek birşeyler yapmışlardı.
hediyeyi ise anlatmak çok kolay, ama benim için değerini anlatmak imkansız.
manevi bir hediye, her zaman saklayacağım, bakınca onları hatırlayacağım, mükemmel birşey.
herkes bir bageti almış, üzerini boyamış kendince, yazılar yazmış.
poşetten çektirdiler tek tek.
ya gerçekten yazmakta güçlük çekiyorum.
o kadar duygu yüklüyüm ki.
ilk anda okulda gözlerim doldu, belli etmemeye çalıştım. anlayan oldu mu bilmiyorum.
halbuki gelemicekler diye çok üzülmüştüm ilk başta.tabi tam gününde, mumları onlar olmadan üflemek gene bi burukluk yaratacaktır ama, bu yaptıkları gerçekten çok mutlu etti beni.

hani dün demiştim. slovakya olayı unutulmaz bişe olacak, bizi birbirimize bağlayan birşey olacaktı. tabi bizi birbirimize bağlayan o kadar çok şey var ki, bu tür şeyler, okyanusta su damlası.

yani açıkçası burdan hepsine çok teşekkürlerimi sunuyorum.
üstelik sınıf dışında arkadaşlarında bu olaya katılması, bir başka mutlu etti beni.

didi
dilşad
büş
beyza
büşra
gökay
ufuk
caner
bünyamin
özen.

hepinizii çok seviyorum. iyki varsınız. hep yanımda olun.

18 olmak böyle birşey olsa gerek.

mükemmel.

sevdiklerinde yanında olunca :

fevkalâde...

6 yorum:

  1. oyy yirim xD
    iyi ki doğdun kuzum xD
    ama kendini bil sercan..
    artık 18 oldun hapse bile girebilirsin xD xD
    bu arada yeni sayfa ğek hoş pek cici xD

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ettim büş xD
    herşey için xD
    sayfa,doğum günü vs.

    YanıtlaSil
  3. ayrıca sercan söylemiyim diye kendimi çok zor tuttum ama "erken doğum günü" dünya erken doğum yapan anneleri bi araya getirme günü gibi bi içeriğe sahipmiş izlenimi yaratmıyo mu xD

    YanıtlaSil
  4. evet onu bende düşündümde,şimdi dalga geçmeyin die sölemedim :D

    YanıtlaSil