Şubat 22, 2009

deo karantina.

dün gece jalopy'deydik.
deo karantina sahnedeydi.
ilk kez jalopy de sahne aldılar.
tabi gruptakiler hakan,ezgi,aykut,celal ve ozan abi olunca gitmek farz oldu.
bizim şuanda müzikle uğraşıyo olmamızın tek ve en büyük sebebi hakan'ı yalnız bırakamazdık.
gittik seyrettik.
saat 21.00-23.00 arası hayattan koptuk denebilir.
deep purple,steelheart,kingdom come gibi dev gruplardan mükemmel şarkılar çaldılar.
tam bir 70s 80s hard rock ziyafeti vardı.
ve ezgiye geleyim.
gerçekten mükemmeldi.
hiç bir çıkışta aksamadı.
ve bu beni acayip mutlu etti.
neden bu kadar sevindin derseniz.artık tamamen açıklamak isterim.
öss sınavı sonrası, bir grup projesi var.
ezgi,güney,mesut,ben ve kimliği belirsiz bascıdan oluşacak bir alternatif/pop rock grubu.
ve herkes ilerde bu işi yapmayı planlayan insanlar.
çok büyük beklentimiz var o gruptan.
çünkü tüm elemanlar gerçekten çevremizde takdir gören müzisyenler.
işte sevinmemin nedeni bu.
grup arkadaşımın performansını öyle görünce harbiden çok umutlandım ve eminim yapcaz bişeler.
grubun bir diğer elemanı olan güneyin halide beni çok güldürdü xD
salak ne içmişse, jalopye geldiğimde küp gibiydi xD
herkesi öpüp duruodu fln xD
mal xD

işte böyle canlar.
össye de çalışmaya devam.
ydsye de.
o zaman ne dioruz :

c'moooooon!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder