Şubat 04, 2009

buaralar hep müzikal şeyler oluverdi.

resmen internetten soğuyorum ya. sıkılıyorum çabucak.

yarın yeni beste için kayda giriyoruz. ayrıca eski besteleride salih'in sesine göre uyarladık. onlarıda kaydetcez.

ayrıca magilum'un albümü kırmızı kar 15 ocakta çıkmış daha yeni haberim oluyor. indirme linki bulamadım. ama sonra dedim ki bu grup türk neden indirecekmişim, parası neyse verip orijinal alacam.

ayrıca wrath albümü piyasaya çıkınca onu da alacağım.

ayrıca 2 mayısta lacrimas profundere geliyormuş ^.^ gitmek çok istiyorum ama yeri ve ücreti belli değil.

sonracııma, yarın akşam halı saha maçım var şans dileyiniz xD

ondan sonraa; itü rock fest için cv hazırlamaya başladık. özgeçmiş, resim, vidyo, kayıt fln.
fest nisanda diyorlar. inşallah 20-24 nisan arası bir tarihte olmaz. malumunuz slovakya yolcusuyuz o zamanlar.

neyse işte bugünlük böyle şeyler yani.

ayrıca wrath albümünden başka bişey dinleyemez oldum >.<

2 yorum:

  1. sercan itiraf et LOG sana para filan veriyo reklam yap diye..
    yeter ulan içim dışım LOG oldu wrath oldu..

    YanıtlaSil
  2. ama büüş dinlemen lazım mutlakaaa

    YanıtlaSil