Şubat 17, 2009

angela gossow with cristina scabbia.


lanet olsun ki ikisinede hayranlığım bir türlü dinmek bilmiyor yahu.

angela:sarı saçlarının ve yüzünün güzelliğinin altında yatan bir brutal vokal var. inanması güç olsa bile. farkları göreceksiniz birazdan.

cristina:ezelden beridir hastasıyımdır. gerek sesi, gerek güzelliği, gerek röportajlardaki sempatik tavırları beni hep büyülemiştir.

allah sahibine başlasın dicem ama, cristina slipknot grubundan bir elemanla evli. adı aklıma gelmedi.
angela ise gene kendi grubu arch enemy'deki gitarist chris amott ile evli senelerdir.

oof ulan off xD

1 yorum:

  1. kahrolası angela..
    yanlış hatırlamıyosam ki zannetmiyorum yanlış hatırlıycağımı çünkü baya bi dehşete düşmüştüm karşılaştığım şey karşısında lise 2'de o büyük sınıfta kendisinin söylediği bi şarkıyı dinletmiştin.. kabus gibi.. bi kadından böyle sesler çıkmamalı diye düşünüyorum.. evet bütün metal alemi bi araya gelip beni lanetliycekse de korkmuyorum ve söylüyorum bu kadın çok korkuuuunç..

    YanıtlaSil