Şubat 14, 2009

ağlamak.

en yakın arkadaşlarımdan olan, meLek'm dediğim bitanecik dostum Bengümün, doğum günüm için yazdığı ve beni ağlatan yazıyı burda paylaşmak istiyorum:


İYİ Kİ DOĞDUN KOCA ADAM !!♥

Ansızın girdin hayatıma beklenmedik bianda..Bi baktım hayatımın merkezi oluvermişsin
Düşünüyorumda ;
Tek bildiğim doğrusun hayatımda ki..!
Hep doğruyla yanlışı ayırt etmemi sağladın,aldığım kararlarda hep arkamdaydın hep dürüst oldun bana karşı bazen kızdın bana ama haklıydın..=)
Hep yanımdaydın hep..
Hep yanımda ol olur mu?..
Çünkü ben senin yanında olucam hep istesende istemesende bunu hiçbişey değiştiremez değiştiremicek !!
Sakın seni üzenlerin arkasından üzülme..
Kimsenin seni üzmesinede fırsat verme.Kimseyede hakettiğinden fazla değer..
Bu hayat senin kimsenin ne düşündüğüne bakma isteğen istediğini düşünür zaten


Uyuz'M,
Kuş'M,
Böcüü'M,
Kömüş'M,
İbiş'M <3(a)



Seni ne kadar çok sevdiğimi biliyorsun zaten ama genede hatırlatyım ben : Senii çoo......kk çoo...kk çooo...kkk seviyorumm!!!

Bitanem,
Herşeyim..


iyiki doğdun
iyiki varsın
iyiki hayatımdasın
iyiki tanıdım seni
nice senelere !!<3<3<3

1 yorum:

  1. güzelmiş ama redaksiyona ihtiyacı var :)

    YanıtlaSil