Ocak 27, 2009

Yine? (08.03.2008)

Gidiyorsun..
Nereye?
Yine karanlık mı heryer?
Yine soğuk mu yerler?
Bırakmıyor mu peşini yalnızlığın?
Çaren mi kalmadı?
Ölmek mi istedin yine?
Umutsuzluk..
Yine mi kapında?
Hala gitmedi mi?
Gene mi giden sensin?
Kimin yüzünden bu depresif halin?
Sevilmiyor musun?
Yük gibi mi geliyor canın?
Yoksa sende mi bendensin?
Tamam bitti bu sefer dediğinde
Yanılmışım diyenlerden misin?
Nasıl ağlayayım?
Gözlerim hiç yalnız kalmazki..

Yoruldum..
Sıkıldım..
Dayanamıyorum..
Çaresi ne umutsuzluğumun?
Neden bu sorular hep cevapsız?
Bu kadar soru neden?

Belki umutlandım..
Bir şeyler bekledim kahrolası bu hayattan
Aldığım cevap gene hayır mı olacaktı?
Evet…
İşte bir soru cevabını buldu…
Doğru bir cevap…
Üç yanlış götürür mü bir doğruyu?
Ama benim yanlışlarım üçten de fazla…
Gene başa dönüyoruz…
Gene yalnızlık, umutsuzluk, mutsuzluk…
Ama neden hep giden benim?
Ama bu kez gitmeyeceğim…
Çünkü artık yolun sonu…
Yok ilerisi…
Gelme peşimden…
Ben alıştım artık yolun sonundan hep dönmeye…
Ama bu sefer…
Dönüş yok…
Yol kalmadı artık…

2 yorum:

  1. Şiir yazamıyorum diye artık hiç ama hiç üzülmüyorum.. ahanda hislerimin tercümanıı =) harika**

    Ama bu sefer…
    Dönüş yok…
    Yol kalmadı artık…

    YanıtlaSil
  2. Adsız diilm ya ben =D (burçin**)

    YanıtlaSil