Ocak 31, 2009

yerleşke.

bugün bakırköye gittim.
pek değerli arkadaşlarım didem,dilşad ve büşünün yanına.
takıldık baya bi.
burger de oturduk 2 saat fln xD
sonra bayan giyim mağazalarını gezdik. çok sıkıldım fln.
sonra dönerkene otobüse bindim bakırköyden incirliye 45 dk da gitti.
zaten duraktan çıkmaya çalışması 20 dk'ydı.

sonuç olarak güzel bi gündü yani. hem eğlendik, hem de özlemiştim ibişleri, görmüş oldum..

buarada artık "kampüs" kelimesi yerine "yerleşke" kullanılcak demişlerdi, hadi oradan demiştim de, bugün eve gelirken otobüs bizim burdaki kampüsün önünden geçti ve kapıda kocaman "İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ AVCILAR YERLEŞKESİ" yazıyordu.
dedim lanet olsun TDK'ya..zaten ne beklersin ki...
otobüse "çok oturgaçlı götürgeç" diyen kurumdan..

pehh.

3 yorum:

  1. yerleşkenin köy filan gibi bişey olması gerekmiyo mu ya xD

    YanıtlaSil
  2. yok valla büş. bizim burdaki kampüsün kapısında yazıo eşek gibi yerleşke diye :D

    YanıtlaSil
  3. TDK gerçekten rezil bir kurum. ama sercanım şu çok oturgaçlı götürgeç olayında onların suçu yok sanırım. bir grup gencin yeni oluşan türkçe ile dalga geçmek için uydurdukları kelime grupları diye duymuştum. ama iyi bir araştırma ister tabi.

    YanıtlaSil