Ocak 25, 2009

Yalnızlığın Kokusu. (19.02.2008)

neden bu karanlık?
tam bir şeylerden kaçmaya çalışırken tekrar gelen bu karanlıklar neden?
ben mi kaçamıyorum?
yoksa o mu bırakmıyo peşimi?
kaderin bi oyunu mu?
yoksa yalnızlığın gölgesindeki şizofrenik bir hayal mi?
çok mu esnek davranıyorum?
oyun mu oynuyorlar benimle?
sanki derdim bana yetmezmiş gibi...
herkesi geçtim..
senin bu küskünlüğün neden?
bıktın mı benden artık?
istemiyor musun?
senden de mi kaçayım?
bunu mu istiyorsun?
yine neden bu kadar çok soru işareti?
yine neden tüm bu sorular cevapsız?
neden yine burdayım?
yine neden heryer yalnızlık kokuyor?
senin kokun..
hala neden kokluyorum?
sen mi gitmedin?
ben mi kaldım?
kurtar beni..
neden artık şarkılar konuşmaz benimle?
neden cevap vermezler sorularıma?
onlarda mı küs bana?
senin gibi,onun gibi,şunun gibi...
tüm insanlar mı umursamaz,
yoksa ben mi çok duygusalım?
bana bakan ne diyor?
gösteriş mi yapıyorum herkese?
böyle olmak,hergün seni,yalnızlığı koklamak,
güzel bir şey mi sanıyorlar?
hergün ölmek..
aslında ölememek..
işte böyle bir koku senin kokun..
yalnızlığın kokusu..

*Neden hep koku ile ilgili yazıyorsun diye sormayın. Kendimce yaptığım bir koku serisi var. ondan.

1 yorum:

  1. Çoook soru soruosun çook =D

    ama hep döktürüosun kie =)

    böyle olmak,hergün seni,yalnızlığı koklamak,
    güzel bir şey mi sanıyorlar?
    hergün ölmek..
    aslında ölememek..
    işte böyle bir koku senin kokun..
    yalnızlığın kokusu..

    (Burçin**)

    YanıtlaSil