Ocak 27, 2009

turp suyu

bugün evdekiler beni postalıyorlar.aslında postalamasalar ben kaçacaktım.
kardeşimin arkadaşları ve onların anneleri bize çay içip,bişeler yiyip,çocukların durumlarını konuşmaya geleceklermiş.tıpkı zamanında benim arkadaşlarımın ve onların annelerinin bize çay içmeye,bişeler yemeğe ve bizi tartışmaya geldiği gibi.oks anneleri hesabı xD.

duş aldıktan sonra çok meşhur mor tişörtümü giydim.annem beni tişörtle görünce :

a:oğlum üstüne bişey giy.
s:banane.
a:bak öksürürsün,sonra sana turp suyu yaparım.
s:polarım nerde?

tehdit biçimi ilginç değil mi?

ayrıca şöle bir durumda var.
geçen gün anneme son yazdığım "aşk trafiği" adlı şiirimsi yazıyı okuttum.
yaptığı yorum :

"birazda öss şeridine geç artık!"

canım annem.

4 yorum:

  1. ben senn anneni çok seviorm xD

    YanıtlaSil
  2. canım annem.

    zuahahah =)

    YanıtlaSil
  3. ıyy turp iğrençtir cidden haklı yani turp suyuyla tehdit etmekte..
    ayrıca annelerin şu laf sokuşlarına bayılıyorum.. xD

    YanıtlaSil