Ocak 29, 2009

kömüş.

ya bugün resmen sıkıntıdan patladım.
stüdyodaydık ama yapcak bişe yoktu sıkıldık.
sonra cipsi kolayı kaptığımız gibi geldik bize,oturup kutsal damacanayı izledik.
sinirim de geçti.
yumuşadım resmen. öyle değil ama. eski halime döndüm. yok yok iyice sıçtık neyse kapatalım bu konuyu xD

ayrıca cdlerim o kadar dağınık duruyor ki pcye oturasım zor geliyor. annemde halama gitmiş. babamda işten çıkıp oraya gidecekmiş. gece geç saatlere kadar yoklar yani. canım anannemle başbaşayım yani. böyle dedim diye anennemi sevmiom sanmayın. aksine çok severim. sürekli sıkarım mıncıklarım falan. annemin annem olma sebebi : anannem. öyle bişey işte.

adeta saçmalıyorum. alkolü bırakmadan önce böyle değildm ben. cappy kayısıya başladığımdan beri iyice vurdu kafama. böyle diyince aklıma yılbaşından bi diyalog geldi :

s:lan yaa off
x:noldu lan
s:ben size cappy alın dedim,tamek almışsınız çok fena çarptı bu beni
g:hahaa şat yapıyosun bide.
s:hıı ewt. espri yaptık sıç içine.

buarada durmadan mesutun lafını kullanmaya başladım. herkese "kömüş" diyorum durmadan. buarada onun anlamı böyle öküz sığır falan gibi bişey. yani bunu deyince, sen bana "*rospu" mu demek istiyosun diyenler olmuştu. ondan diyorum. aman ha alınmayın.

hatta kömüş dersem sevinebilirsiniz. çünkü biri kızdığımda kendimi savunduğum şey "sevdiğimden lan sevdiğimden" gibi bişey oluo. aslında bahane değil. gerçekten sevdiğimden sölüyorum.

valla.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder