Ocak 23, 2009

karne günü.

çok çalışarak geçen bir dönemin ardından bugün karnelerimizi aldık demeyi çok isterdim ama, doğru olan -benim için- sadece "karneleri aldık" kısmı.

planımıza göre saat 10 da okulun önünde buluşup çay simit vs. atraksiyonlardan sonra okula dönecektik. okula gittiğimizde, okulumuz tarafından her sene yapılan en büyük ego tatmini olarak gördüğüm : "sivil öğrencilerin kapıda bekletilip,karneler dağıtılırken içeri alınması" uygulamasının bu sene de devam ettiğini görmüş olduk.

sonra karnelerimizi aldık tabi. karneleri anlatmıcam şimdi oturup xD
karne sonrası üsküdara doğru hemen yola koyulacaktık ama beyza gelmek bilmedi. bir süre bekledikten sonra "amaaan yürüyün" deyip yola koyulduk. arıtk okulda beklemek zorunda değildik. bekleyeceğimiz yer eminönü-üsküdar vapur iskelesiydi. 2 tane vapur gitti beklememiz sırasında. iskeleye ilk girdiğimizde herkesin oturmak için sola dönüpte,benim vapura doğru hızlı adımlarla yürümem tam bir rezillikti. allahtan pek fark edilmedi. dışardan görseydiniz,bilinçsizce iskelede oturan 6 genç napıyorlar diye merak ederdiniz. didem vapur saatlerine bakmaya gittiğinde, gökayın "ordaki tekerlekli sandalyeye oturcak galiba" cümlesi beni benden aldı. üstelik yer de vardı yanımızda. neyse beyzalar geldi üsküdara gittik sonunda.

yemek yiyeceğimiz sosyal tesise doğru yol alırken bir yağmur bastırdı ki sormayın. didem dilşad ve ben bir şemsiye altına nasıl girdik?benim boynum neden tutuldu(tahmin etmek zor değil)?

yemekte dumurluk bir olay yaşandıki, o da şuydu : herkes yemeğini bitirdi,ben kaldım.evet ben.didemle aynı şeyden aldık,benden önce bitirdi.uyy guzuum acıkmış demekki.

sonra ordan çıkınca yağmur durmuştu ve yavaaş yavaş kabataş vapuruna doğru yürüdük. aslında o bir motordu. motor da bir sinema oyuncusunu gördük. adı aklıma gelmiyor bir türlü. ama kimse onun ünlü olduğuna inanmadı. ben kesin emindim, didemde evet tanıdık geliyor dedi. diğerleri saçmalama yok öyle bir şey dedi. sonra biz özel boğaza karşı pozlarımızı verip resim çekildik.

ayrıca bugün nedense kötü espri melekleri beni hiç terketmedi. kelime sentezleriyle onlarca kötü espri yaparak,istediğim kötü tepkileri aldım.

didemle dilşad taksime gidip içelim diye tutturdu.beyza içmiyor,bende içmiyorum,büşra artık bizim yanımızda içemez(yılbaşından sonra imkansız).ama dedik sizimi kırcaz. gidelim aq. sonra yolda dilşada tek bir küfür etmesi için birsürü oyun hazırladık. bana mısın demedi gene.

taksime geldik.nevizadeye doğru yola çıktık. nevizadeye geldiğimizde, bara girmeye çalışan ilk iki insan dilşad ve büş olduğundan,kimlik sordular ve bizi içeri almadılar. sonra doğru the beatles cafeye gittik.

sonra büşra arıza çıkarınca onu durağa bırakmaya gittim. geldim sonra gene. hasibe hocanın beatles'i almanca olarak "beadlez" die okuması ve deep purple'ı okurken çift "e" yi vurgulamasıyla baya bi eğlendik. sonra kalktık ve evlerimize doğru yola koyulduk.

otobüste dilşadla konuştuk biraz. uzun olmasada güzel bi muhabbetti. ayrıca otobüsteyken büş'ün otobüse binişini gördük. bunun üzerine büş hakkında "salak kendini neden sıradan buluyorki?","bence çok orijinal bir insan" temalı konular konuştuk. sonra ben indim ve rahat bir metrobüs yolculuğu sonucu evime geldim.

karnemin yanındaki teşekkür belgesi ve müzik çalışmalarından dolayı almış olduğum başarı belgesi, evde krallar gibi ağırlanmama sebep oldu.bir yanımda çay, diğer yanımda en sevdiğim kek.ohh bee.

yaşasın okulumuz!

6 yorum:

  1. siz benim dedikodumu mu yapıyosunuuuuuz????
    neyse iyi şeyler söylüyomuşunuz aferim devam xD

    YanıtlaSil
  2. babaaaa!
    hayırlı olsun blogun...
    buradan ilk yorumumu yapayım dedim.
    takipçinim elimden geldiğince.
    çok yaz emi=)

    YanıtlaSil
  3. yalnız varya sizin yüzünüzden özel hayat denen bişi kalmadı ne yaşasak ne söylesek dünya alem duyuo sayenizde cık cık xD neyse asıl vermek istediğim msja gelirsek hayırlı uğurlu olsun sercan umarım çabuk sıkılmassın :)

    YanıtlaSil
  4. yeeey ben de kek yediiim xD

    YanıtlaSil
  5. way anasını... :D
    sercan bildiğin öykü okur gibi okudum :D
    iiymiş :D

    YanıtlaSil