Ocak 30, 2009

hey dude!

eveeet bugün büyük buluşma gerçekleşti.
pek kıymetli sitemizin buluşması,avcılar saklıbahçe de yapıldı.
630 kişilik siteden 30(!) kişinin katılımıyla gerçekleşen bu görüşmede, birbirini tanıyanlar tekrar kaynaştı, tanımayanlarsa kaynaşma aşamasının ilk etabını geride bıraktılar.

biz en dipteydik. bizden kastım; ben salih mesut ve mert. herkes bön bön bakarken, bizim gözümüzden yaşlar geliyordu gülmekten.

sonuç itibariyle oturuldu, birşeyler konuşuldu, etkinlik planları yapıldı. maçlar,buluşmalar,televizyon programları falan filan.

haftaya cuma maç olcak sanırsam. halı saha maçı yapmayalı uzun süre olmuştu. hem genel olarak, hemde site olarak. zaten son maçı da site etkinliğiyle yapmıştım xD

cafeden çıkınca cemlere gittik.yemek yedik bigüzel konuştuk bestemize çalıştık biraz. sonra problemli olduğumuz bir insana ulaşmaya çalıştık. geçenlerde konuşmak istemiş fln.
ben ama sözümü söyledim. artık yüzünü görmeye tahammülüm yok diye.

ordan çıkınca da vesikalık çektirdiğim resimleri aldım.
sonra evimin yolunu tuttum.
ve buradayım.
takılıyorum
mutluyum.

kankam da msnde.
daha ne olsun.

2 yorum:

  1. problemli olduğunuz insan??
    üstü kapalı sözler.. xD
    varlığından haberdar bile olmadığım bi insan olması ihtmiali çok yüksek olmasına rağmen yine de zihnimde kimden bahsediyo olabiliceğine dair bi fikir oluştu evet.
    sercaaan ölüyorum uykusuzluktaaaan :/

    YanıtlaSil
  2. ölme büşşş.
    ben yarın geliyorumm bakırköyee..
    tahmin ettiğin insanı da yarın sölersin.
    onaylarız konuşuruz fln :D

    YanıtlaSil