Ocak 24, 2009

nuri.

evet geldim. yorucu bir gündü gene. öncelikle vokal adayımız olan hazalla buluştuk deo'da. oturduk konuştuk,şarkı söyledi sesini dinledik. değişik bir sesi var;çok güçlü. inişler çıkışlar mükemmel. üstelik inanılmaz da kafa dengi bir insan. yaklaşık 5 saat falan deo'daydık. işte çaldık söyledik,yemek yedik,sohbet ettik,yemek yedik,güldük,yemek yedik falan.

sonra saat 6 olduğunda provaya girdik. birkaç saat sonrasında subway'de çalacağımız şarkıların provasını yaptık. zaten hep bildiğimiz şarkılardı. pratik oldu. üstünden geçtik öyle. sonra eve geldim. kırmızı tişört üzerine giydiğim beyaz gömleği, siyahıyla değiştirip, bagetlerimi alıp bara doğru yola çıktım. gittiğimizde hayal kırıklığı yaşadık. bar bomboştu. yeni açılmasının verdiği "adı henüz duyulmamışlık" havası hakimdi. oranın tayfası kendi kendine takılıyordu. sonra işte sahneye çıktık. mikrofonun azizliğinden dolayı, salih sadece ilk şarkının ilk kelimesi olan "hergün" kelimesini söyleyebildi mikrofona. enstrumental bir konser havasındaydı. gene de eğlendim çalarken. sahnede, bir kaç kişiye çalınmış prova misali bi atraksiyondu.

sahneden inince muhabbet ettik biraz. sonrası burdayım işte.

bugün orhundan bir espri duydum.sanırım beyazıt öztürk yapmış programında :
nuri'yi çin'e gömsünler, nuri çinde yatsın.

sivasspor galatasarayı yenmiş.
bravo.

1 yorum:

  1. sadece yemek yemişsiniz nerdeyse bütün gün..
    ayriyetten kendi esprilerin yeterince kusturmuyomuş gibi alıntı da yapıyosun ya daha bişey demiyorum :D

    YanıtlaSil