Ocak 29, 2009

disappointment.

beste yaptık yeni. adı yok henüz. büyük ihtimalle "boş" olcak ama adı. solosu fln herşeyi tam. sadece bassları kaldı. en uzun şarkımız oldu ayrıca. 5 küsür dakika. itü ye yollicaz yaz festivaline katılmak için.

stüdyodayık işte bütün gün çalıştık ona.

eve geldim keyfim yerinde. yarın bengüyle buluşcam fln diorum tabi. msne girdim anlatcağı şeyi anlattı. yarın buluşamıyomuşuz. şuan hala inanılmaz sinirli ve kırgınım. tabi kimsenin haberi yok doğru düzgün.

haftaya buluşcaktık zaten yazlıktan bikaç arkadaşla beraber. ama yarın sadece ikimiz buluşup sinemaya gidicektik. sonrada dertleşcektik takılcaktık fln ama nasıl olsa haftaya görüşcez fln dedi. üstelik sölemiştim ona perşembe ikimiz,sonraki haftada hepimiz buluşuruz demiştim. ama hatırlamamış sağolsun. şuan boşlukta hissediyorum kendimi tabi doğal olarak. direk kızınca olduğu gibi bunalıma bağladım fln. arkada yavaş müzikler. asık bi surat. nolduğunu soran aile üyelerine verilen ters cvplar fln.

hayatımdaki büyük hayal kırıklıklarından biri oldu. belki diceksiniz aman nolcak sadece ekilmişsin diye ama öyle değil. tüm bu tartışmalar olduktan sonra "tamam gel yarın gene buluşalım" diyebilirdi bişeyleri açıklamaya çalışmak yerine. bi ara o kadar uçtumki, haftaya gitmicektim. anneme de söledim böle böle die. gitmicem fln dedim. saçmalama fln desede, kararımı değiştiremedi. ama herkese ayıp olcak o zaman. günler önce planlanmış bişey sonuçta.

ayrıca fb gene rezalet oynadı. bide ona sinirlendim. bide netim kopup duruyo. sabah yazmaya başladığım şiir yarıda kaldı. devamı gelmedi. pc sandalyem gacırdıyo, çayım bitti. yaklaşmayın sakın. umarım sabaha geçmiş olur ama pek sanmıorum. güya erken yatıcaktım melekimle buluşcam diye. ama erken kalkmicaam için yatmama da gerek yok. yani sabah kalkınca belki düzelirdim ama, "sabah kalkma" eylemini gerçekleştirmiyeceğim için öle bişe olmicak. öle bişe işte. yarına da partner aradım hani takılırız fln diye. kimse de çıkmadı. süper. siz gene de nasıl olduğumu sormadan ters bişey söylemeyin.

aman diyim.

8 yorum:

  1. ouy kıyamam kızdırmışlar mı sercanı xD
    nası bi öngörüyse sendeki tam "alt tarafı ekilmiş" diye düşünürken "aman nolcak sadece ekilmişsin" yazdığını okudum..
    vardır elbet bi sebebi sercan boşuna ekmez yani di mi xD
    ayrıca ne bengü bi yere kaçıyo ne sen bi yere kaçıyosun buluşursunuz gene..
    annene de kötü davranma xD
    sev anneni..
    taş olursun yoksa xD

    YanıtlaSil
  2. bence sen beni özledin ondan bu sinir xD

    YanıtlaSil
  3. ewt sizi de özledim. insan bi çağırır gel sinemaya gidelim,bakırköyde takılalım die.

    YanıtlaSil
  4. sercan gel cumartesi takılalım o zaman xD
    biz de bugün düşündük napıyoruz c.tesi dedik sabahçıyız madem
    yapıcak bişi bulamadık xD
    ama bize öyle yok starbucks'a gidelim gloria jean's den başka yerde takılmam muhhabbeti yapma paramız yok xD
    hayır geçen tutturdun harvey nichols'dan başka yerde tatlı yemem diye taa kanyon'a gittik senin yüzünden :P

    YanıtlaSil
  5. höööö xD
    ama ben söledikten sonra herkes çağırır.hıh.

    YanıtlaSil
  6. ne be kaç kişi çağırdı sen söyledikten sonra xD
    bi ben dedim işte gel diye..
    kıymet de bilme hıh.

    YanıtlaSil
  7. ya nie burda söyledin şimdi bahane uydurmak zorunda kalcaz cmrtesi günü için of büş of hep bana sormadan işler yapıosun.

    YanıtlaSil
  8. iyice sıçtın dilşad. bravo xD

    YanıtlaSil