Ocak 25, 2009

anne bak bakiyim tarhana kokuyor muyum?

lamb of god fırtınası devam etmesin diye eskilere sardım. motörhead,whitesnake fln.

bugün hakan da bizimle jalopy'e geldi. şaşırtıcı. gene saat 6 gibi klip yayınlamaya başladılar. tam kalkarken biz, audioslave - like a stone çıktı. sinir oldum izleyemedik. salihle bize gelioduk maç için. yolda limonlu soda aldık ve grubun geleceği hakkında kritik yaparken, çak o zaman deyince soda şişelerini birbirini vurduk ve önümüzdeki amcanın dönüp attığı "la kafirler bari sokakta içmeyin" bakışı görülmeye değerdi.

ondan öncede tam jalopyden çıktık, bir anne ve üç yavrusu önümüzde yürüyor. tahminime göre en büyük evlat olan pembe montlu kız hararetle annesine çok güzel hareketler bunlar'ın repliğini söylüyordu. "anne; ben ayşeyim, ben fatmayım, ben anadoluyum, ben tarhana kokarım. kokla bakiyim kokuyomu?" diyordu. annesi ise hiç oralı değildi. daha çok en küçük evlat elini bırakmasın diye bir cırmalama içindeydi. zevkli insanlar.

eve geldiğimizde izlediğimiz fenerbahçe-trabzonspor maçı tam bir rezillikti. 14 milyon euro sayılan adamın kaleye çektiği şutlar "aman kaleci abi zorlanma,tut vuruyom." niteliğindeydi. sonuç olarakta iki takımda babayı aldı. ayrıca aragoñes'in vadesi artık doldu diye düşünüyorum. gitsin.

ayrıca bugün jalopy'e inerkene, 11 kişilik tayfada muhabbet gırgır şamataydı. gören bakıp gülüodu fln. ama jalopy'e gidince, yine aynı sendromu yaşadık. susma sendromu. yolculukta eğlen gül coş, jalopy'e gidince :
***
-metin abi 2 çay.
***
-ezgi gene ruj yaptın bardağı
***
-sercan,burası sıcak mı oldu?
***
-çekilsene tuvalete gidicem.
-akan yerin aşağı geldi aq.
***
-stüdyoya mı girsek?
-hangi parayla? masa altı yapcaksan ok.
***
-camı açsana.

tabi bunlar alışma aşaması. ne kadar salak ortamları varmış demeyin sonra. bir konu açılırki ummazsın yani. bu klasik diyaloglarımız geçtikten sonra baya bi eğlendik. sonra işte maç rezillik falan derken buralardayım gene. ama söylemeden edemicem, maçtan sonra 50 tane ingilizce sorusu çözdüm.

yorgundum.yeter.

3 yorum:

  1. ouu sercan naaptın yaa yavaş git paralama kendini elli soru çözülür mü olum bi günde??
    saçlarına aklar düşücek bişi değil xd
    bu arada jalopy'nin jalopy olarak azılmasından hiç haz etmedim hep adının daha güzel yazıldığını hayal etmiştim..
    olmadı..
    kader.

    YanıtlaSil
  2. -hangi parayla? masa altı yapcaksan ok.

    benim repliğim xD

    YanıtlaSil