Ocak 25, 2009

aşk trafiği.

durdurur polis ceza yazar.
suçum nedir?
aşk trafiğinde kurallara uymamışım.
hadi oradan.
trafikte neyin nesi?
ben bir şeritte durmuş kalmışım.
itirazda edemezsinki,memur onlar.
tıkar içeri seni.
sanki kalbin hapsolmamış gibi.
hatalı sollamışım.
sorsana hatırlar mıyım sağımı solumu?
şerit değiştirdin diyor bana.
iftira!
vallahi billahi iftira!
başka "şerit"lere sinyal bile vermedim!
hep tek bir şeritten, bitiş noktama varmaya çalıştım.
hız sınırını da zorlamışım.
e bırakta o kadar olsun.
aşk diyoruz burda.
buzlanma varmış yollarda.
zincirsiz çıkmışım yollara.
bilmezlerki zincirler asıl bana vurulmuş,
ihtiyacım yok dahasına.
dikiz aynalarım yokmuş.
tövbe! dikizlemem ben kimseyi.
motorda yanıkmış.
benim yüreğim yanmış zaten
motor ne ki?
farlar kırılmış,önümü nasıl görecekmişim geceleri.
gündüzleri görebiliyor muyum ki?
bomba soruyu patlattı sonunda memur bey.
bu halde ne işin var trafikte?
bilmiyorum.
sanırım haklı da.
önümü görmeye dermanım yokken,
bitiş noktam çoktan yok olmuşken,
ne ile, nereye gidiyorsun be çocuk!?
otur oturduğun yerde, onar kendini.
sonra çık trafiğe.


**bir dostla dertleştikten sonra doğan melankoli havasının bir ürünüdür.
***25 Ocak 2009 Pazar gününün son saat dilimi içerisinde yazılmıştır.

3 yorum:

  1. agaaaa
    sen bu işi biliyosun!
    bravo!

    YanıtlaSil
  2. ulan sercan bişiler var da bize mi söylemiyosun yoksa bakim sen??

    YanıtlaSil
  3. Harbyden Alkışı Hakediyo
    (erdemvaari bi' söyleyişle)
    o zaman n'apıyoruz; alkışlıyoruz =)

    YanıtlaSil